Štokholm
21. augusta (TASR) - Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz
(H&M) do konca tohto roka zatvorí svoj internetový obchod Afound z
dôvodu slabého dopytu. TASR o tom informuje na základe správy agentúry
Reuters, ktorá citovala vyjadrenie spoločnosti.
"Pri hodnotení súčasnej pozície Afound nevidíme dostatočný dopyt,
čiastočne aj preto, že značky sa čoraz viac rozhodujú využívať na predaj
svoje vlastné kanály, aby ešte viac posilnili svoje vzťahy so
zákazníkmi. To viedlo k ťažkému, ale nevyhnutnému rozhodnutiu ukončiť
činnosť spoločnosti Afound," oznámil reťazec v stredu. Činnosť online predajného miesta bude podľa vyhlásenia postupne ukončená v nasledujúcich mesiacoch.
Skupina H&M uviedla značku Afound na trh v roku 2018, pôvodne ako
outletový podnik s fyzickými predajňami ponúkajúcimi značkové oblečenie
od mnohých rôznych dodávateľov. Neskôr svoju stratégiu upravila a značku
rozšírila o internetový obchod. Afound podľa svojej webovej stránky
predával oblečenie v siedmich európskych krajinách vrátane Švédska,
Nemecka a Holandska.